Related Posts with Thumbnails

BLOG 1malaysiaSMS | SMS buat Duit | Iklan DEngan SMS | Sms Make MOney

sila masukkan email anda untuk mendapatkan info 1malaysiasms

1malaysiasms | Pakej Silver 1malaysiasms sudah Boleh Taja

>> Saturday, April 3, 2010

info dari 1malaysiasms.com , pakej silver 1malaysiasms sudah boleh taja. Berita baik kepada mereka yang hendak buat duit dengan 1malaysiasms dengan modal yang rendah. upgrade sekarang RM300 sebagai silver 1malaysiasms dan terus sponsorkan 2 orang pakej iron 1malaysiasms. Jadi modal rm300 + rm200( 2 ORG PAKEJ IRON) = rm500.

ramai yang sms saya bagaimana untuk upgrade 1malaysiasms ? pelbagai cara untuk upgrade 1malaysiasms. semasa saya joint 1malaysiasms dulu pun saya pun sama macam anda , kurang faham bagaimana untuk upgrade 1malaysiasms. sehinggakan saya topup hotlink saya RM100 dengan andaian bahawa saya boleh upgrade 1malaysiasms dengan cara 1malaysiasms.com akan akan potong topup saya hotlink rm100 untuk pakej iron. rupa-rupanya saya SILAP.

jadi moral melalui pengalaman saya ini ialah sila bertanya kepada sponsor 1malaysiasms anda. kalau tak boleh sms, bole call. oleh itu saya akan berkongsi dengan anda bagaimana untuk upgrade 1malaysiasms. berikut adalah beberapa cara:

1. Boleh upgrade melalui saya . sms saya untuk dapatkan no. akaun maybank atau boleh juga masukkan email ANDA diruangan info 1malaysiasms dan anda akan menerima email akaun maybank saya secara automatik.

2. Boleh juga upgrade melalui Mobile center 1malaysiasms yang dilantik oleh pihak 1malaysiasms. Anda boleh login web 1malaysiasms untuk dapatkan senarai mobile center mengikut kawasan. sila berhubung dengan mereka untuk dapatkan maklumat bank mereka.

3. Boleh juga upgrade melalui sponsor 1malaysiasms anda. sila call atau sms untuk dapatkan akaun bank sponsor 1malaysiasms.

kesimpulannya, anda boleh upgrade 1malaysiasms pelbagai cara melalui cara diatas melalui bank in duit. YANG PENTING PASTIKAN ANDA DAFTAR DULU DISINI kemudian barulah upgrade melalui cara -cara di atas

Post a Comment

Cara FAST START buat duit dengan 1MalaysiaSMS.com | Kenapa INCOME LOST?

sudah tentu anda akan tertanya-tanya pasal income lost. kalau anda yang dah daftar secara percuma sudah tentu anda akan lihat peningkatan income lost dari hari ke hari. Income lost merupakan potensi income anda sekiranya pada permulaan dahulu anda terus upgrade kepada diamond dan mempunyai sekurang-kurangnya 5 iron direct dibawah anda (yang anda sponsor direct).

oleh itu, saya ingin berkongsi disini terdapat dua cara fast START yang membolehkan anda mengurangkan income lost dan menukarkannya kepada real income anda:

Cara 1:

selepas anda daftar free anda terus upgrade kepada gold RM600 (kerana pakej gold boleh sponsor) tanpa menunggu hari esok. setelah anda upgrade kepada gold maka anda boleh sponsor terus 3 nombor telefon prospek yang terdekat seperti isteri @ suami, adik beradik, anak-anak anda masing-masing kepada pakej iron RM100. tujuannya supaya anda dapat merasai income sehingga 6 level.

sila rujuk kepada reward info dalam web bagaimana pakej gold mendapat income. Yang pasti pakej gold anda dapat income sehingga level 7 sahaja apabila anda sponsor 4 orang direct. pada ketika itu income lost akan berkurangan dan real income anda akan bertambah. setelah income anda dalam m-wallet mencecah RM450 maka anda boleh terus upgrade kepada pakej diamond pula. SMS BUAT DUIT.

cara yang paling POWER ialah cara 2

setelah anda daftar free anda terus upgrade pakej diamond RM1000 dan dalam masa yang sama anda terus sponsor 5 orang dari prospek yang terdekat masing-masing kepada pakej IRON RM100 setiap satu. Ini kerana Sponsor 5 orang melayakkan anda merasai real income sehingga 10 level. Apabila pakej diamond hampir pasti anda tiada langsung income lost kerana ianya terus menjadi real income anda.

so, terserah pada anda, anda tentukan!


sekiranya anda tidak berminat buat duit dengan 1malaysiasms.com tetapi anda hanya mahu menggunakan kemudahan sms sahaja untuk sms pelanggan anda (SMS Solution) sila abaikan cara fast Start diatas. anda boleh upgrade pakej Iron RM100 atau pakej silver RM300 kemudian anda topup sms untuk kegunaan syarikat anda.

Back to TOP