Related Posts with Thumbnails

BLOG 1malaysiaSMS | SMS buat Duit | Iklan DEngan SMS | Sms Make MOney

sila masukkan email anda untuk mendapatkan info 1malaysiasms

service centre 1malaysiasms johor | bisnes dengan 1malaysiasms.com

>> Tuesday, April 13, 2010


hai... orang-orang Johor, anda sudah ada pusat latihan 1malaysiasms di Taman perling, ini merupakan Service centre yang pertama telah dibuka di luar dari lembah klang. Jadi bertuahlah orang-orang johor dapat maklumat yang lebih gempak dengan 1malaysiasms.com.


1malaysiasms buat duit senang-senang, cuma daftar guna sms ,kemudian pergi ke service centre untuk maklumat lanjut tentang 1malaysiasms.com. ayuh orang-orang johor , buat bisnes dengan 1malaysiasms. buat duit dengan 1malaysiasms, orang johor buat bisnes dengan 1malaysiasms, orang johor buat duit dengan 1malaysiaSMS.COM.

ANDA juga berpeluang bertemu sendiri dengan CEO dan founder 1malaysiasms iaitu Mr.Sam Voon. Anda akan didedahkan secara langsung dengan potensi buat duit dengan 1malaysiasms.com. lebih 28 juta orang dimalaysia mempunyai telefon bimbit. bisnes sms sangat berpotensi luas untuk buat duit dan yang paling dekat dengan anda. Sila daftar dahulu disini dan anda dapat program percuma sms blasting 1malaysiasms.com serta alamat pusat latihan 1malaysiasms johor. taklimat bisnes 1malaysiasms.com bersama CEO dan Founder 1malaysiasms.com iaitu Mr.sam Voon pada 18 April Ni. Sila daftar segera sekarang untuk mendapat alamat dan info 1malaysiasms.

1malaysiasms buat duit, sms blasting bersama 1malaysiasms. bisnes dengan 1malaysiasms, WOW





Post a Comment

Cara FAST START buat duit dengan 1MalaysiaSMS.com | Kenapa INCOME LOST?

sudah tentu anda akan tertanya-tanya pasal income lost. kalau anda yang dah daftar secara percuma sudah tentu anda akan lihat peningkatan income lost dari hari ke hari. Income lost merupakan potensi income anda sekiranya pada permulaan dahulu anda terus upgrade kepada diamond dan mempunyai sekurang-kurangnya 5 iron direct dibawah anda (yang anda sponsor direct).

oleh itu, saya ingin berkongsi disini terdapat dua cara fast START yang membolehkan anda mengurangkan income lost dan menukarkannya kepada real income anda:

Cara 1:

selepas anda daftar free anda terus upgrade kepada gold RM600 (kerana pakej gold boleh sponsor) tanpa menunggu hari esok. setelah anda upgrade kepada gold maka anda boleh sponsor terus 3 nombor telefon prospek yang terdekat seperti isteri @ suami, adik beradik, anak-anak anda masing-masing kepada pakej iron RM100. tujuannya supaya anda dapat merasai income sehingga 6 level.

sila rujuk kepada reward info dalam web bagaimana pakej gold mendapat income. Yang pasti pakej gold anda dapat income sehingga level 7 sahaja apabila anda sponsor 4 orang direct. pada ketika itu income lost akan berkurangan dan real income anda akan bertambah. setelah income anda dalam m-wallet mencecah RM450 maka anda boleh terus upgrade kepada pakej diamond pula. SMS BUAT DUIT.

cara yang paling POWER ialah cara 2

setelah anda daftar free anda terus upgrade pakej diamond RM1000 dan dalam masa yang sama anda terus sponsor 5 orang dari prospek yang terdekat masing-masing kepada pakej IRON RM100 setiap satu. Ini kerana Sponsor 5 orang melayakkan anda merasai real income sehingga 10 level. Apabila pakej diamond hampir pasti anda tiada langsung income lost kerana ianya terus menjadi real income anda.

so, terserah pada anda, anda tentukan!


sekiranya anda tidak berminat buat duit dengan 1malaysiasms.com tetapi anda hanya mahu menggunakan kemudahan sms sahaja untuk sms pelanggan anda (SMS Solution) sila abaikan cara fast Start diatas. anda boleh upgrade pakej Iron RM100 atau pakej silver RM300 kemudian anda topup sms untuk kegunaan syarikat anda.

Back to TOP